Hela familjen försover sig (y)

Goddag bloggen! Idag har jag inte vart aktiv något alls. Det började med att alla i min familj försov sig.. Så jag struntade i skolan idag + att jag har världens huvudvärk också :/.Och det suger massvis! Annars så mär jag bättre, har vart sysselsatt med mina syskon hela dagen så har inte hunnit tänka så mycket.

Ska plugga lite matte sedan och göra klart läsloggen och skicka in det till Jeanette :). Så jag slipper tänka på detta. Sedan skall jag även baka något gott med mammi, vi ar lite gottesugna förut ><. Men får väl se om vi orkar göra kladdkaka lr något ><.

Imorgon blire att träffa en liten gullunge om jag har tur (a). Men det har jag det vet jag :D höhö (a). Vem det är, är en helt annan sak :). Men jag behöver träffa lite nytt folk känner jag, komma ifrån skiten :).

Imorgon blire väll skola också.. Men men.. puss på er! :D

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0