Min lärare, av alla människor..

Jag får väl ta och acceptera läget som det är. Om du inte vill ha med mig och göra.. Visst. Det går väl att ordna. Tänker inte ens bry mig om dig i fortsättningen. Det är inte värt det, jag blir ändå bara sårad av dig, men det verkar du inte förstå. Eller så gör du det med meningen? Äh jag vet inte.. orkar inte bry mig så mycket. Kom och tänka på dig imorse, fyfan alltså.. Jag var så jävla arg. Sedan så gick jag runt i skolan och var inte på humör alls. Min lärare frågade mig om jag mådde bra, om det hade hänt något det senaste, eftersom jag inte vart mig själv.. Jag har vart någon annan helt enkelt :). Men det finns bra anledningar till att jag är som jag är, den största anledningen är DU. Men men..

Jag kommer inte klara av dagen imorgon, usch och fy :/.

Nä nu ska jag sova.. jag kommer inte orka med något imorgon annars :/.. Har världens jävla huvudvärk också.. kill me?! :D

Aja sovsött mina gullungar! :)

Besides Lajsa Bajsa, du gjorde min dag!<3

Kommentera här ♥♥
Postat av: LIVIS

du gjorde min dag du med söötiiis <3

2010-02-18 @ 11:29:03
URL: http://www.livis.iblogger.se

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0