Snart alla <3 - dag ..

Jag vill inget annat än att spendera dagen med dig. Jag vill vara med dig, ingen annan. Vill bara krama om dig, känna din närhet. Känna tryggheten, kalla dig för min. Pussa på dig och kalla dig för älskling. Bara få drömma mig bort, liggandes i din famn och tycka att livet är för underbart.

Jag skulle vilja titta in i dina ögon och säga jag älskar dig, sedan ge dig en kyss. Som om det vore som förut.. Du fick dagarna att flyga förbi, nu känns det som om dom aldrig skall ta slut. När jag var med dig var det som om ingen annan existerade förutom du och jag. Allt kändes så himla perfekt, jag svävade på rosa moln tillsammans med dig. Du är så jävla bra, jag älskar dig, då, nu & förevigt. Du stal mitt hjärta, kommer du behålla det förevigt eller ska du lämna tillbaka det? Det är helt sjukt, dessa känslor är inte bra.. Dom gör bara ont :/.

På alla <3 - dag ska man ju spendera med någon eller några man tycker om det vill säga, pojkvän/flickvän, familjen, vänner osv.. :) Jag vill spendera dagen med dig oavsett vad.

My heart beats for you..


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0