.

Jag har så himla mycket tankar i huvudet just nu, det är helt sjukt.. varför försvinner dom inte för? :( Bara jobbigt ju.. Jag trodde jag hade en lösning på allt, som skulle få allt att bli lättare, men jag insåg att det var inte värt de för ens ett ynka öre. Varför tänkte jag ens tanken för? Det var ingen bra tanke. Kommer aldrig få detta ur min skalle :/.




Han är vacker som få, har fina ögon, ett leende som får en att le, han är bara 17 år, han får det han vill ha, han kan läsa tankar, men inte personen som han har kärt om hjärtat, som han inte ens har. ^^, 

Svenska läsloggen är trååkig! Skriver om Så länge vi båda andas av Stephanie Meyer. As jobbigt att skriva massor ju! :/ Lilla lilla Edward Cullen ><.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0