Yeaaah!

Satt nyss och kollade på Robinson med familjen, fan va sur jag blev när förlorarna vann den pristävlingen. Jag tycker igentligen inte om Robinson, men vad skall man göra när man inte har något att göra om kvällarna längre? Myspys med familjen är det som gäller! :)


Imorgon blir det antagligen skola.. Orkar inte igentligen, men vad skall man göra liksom? Sedan blire helg. Får se om jag åker till Ellös och träffar en viss person eller om jag är hemma och möglar ><. På söndag blire iallafall att dansa :). Hurtig jag är hehe.


Bara så alla vet ska jag bli värsta duktig och börja gymma! :D Jag ska gå ner några kilon, fettet ska bort! :D Jag ska fixa skolan värsta greeeaaat, även fast jag är skoltrött, men det börjar bli bättre. Jag ska bli ännu nyttigare, jag skall även klippa mig och försöka få lite ljusare hår, så jag kan känna mig lite snyggare. Alltid kul med något nytt, men man skall ju trivas i det & jag har en idé. Rötthår står på tur! :D Lovely ;).


Jag älskar dig av hela mitt jävla hjärta, vad är det du inte kan förstå? Jag gjorde ett misstag som jag ångrar mer än allt annat, men vafan.. Du kan inte säga så som du gjort innan. Måste ändra på det, jag står inte ut längre, det gör bara ont :/ </3



Den hårfärgen är så jäkla läcker! ;o


Puss & kram <3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0