Andra dagen på Gina Tricot.

Jag hade rätt jobbigt för att gå upp imorse. Men kom på att jag skulle träffa en viss person & vipps så var jag nere och åt frukost med mammsen & Sebbe :).

Sedan träffade jag finaste pojken på bussen! :* Det var riktigt trevligt att träffa dig lite snabbt :), jag läntar till vi ses igen (a).

Denna dagen var rätt jobbig också, men jag kommer ju vänja mig, ska ju praktisera där nästa vecka också, sedan äre slut på det ;o. Jag saknar skolan, jag måste stå upp hela dagarna nu ju, och röra mig massvis, det är inte bra för mig XD. Haha skoja:). Men nu ska jag gå och göra iordning för att jag ska sova, är sp sjukt trött i kroppen, puss på er gullungar, speciellt en person kan ju ta åt sig ;) <3 ( jag kommer käka upp dig ^^,)




ÅÅÅÅÅH vad trött jag blir på folk som stämplar en som "någons ex" hela tiden.. Typ "nämen hej det är ju du som är *'s ex, hur mår du?" ... Jag hatar sådant, jag har förfan ett namn, använd det era kötthuvuden. Är ni så jävla dumma och säger så? Men men.. folket är lite knepiga.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0