Inte kul.

God eftermiddag! :) Jag har inte haft någon ork att skriva, så jag gör det nu istället.

Idag så var hela morgonen fail. Jag hade 10 minuter på mig, att fixa i ordning mig ungefär.. Jag mådde verkligen jätte kasst, kunde knappt prata. Jag kunde inte äta eller dricka heller.. Kul start på dagen liksom..

Sedan bar det av till skolan, hade svenska. Självklart så snackade vår svenskalärare skit mycket.. För att jag skulle ju med bussen hem som gick 09.10 hade jag tänkt. Men det blev inte så... Jag gjorde svenska provet, och jag failade inte (y). Fast det var jag säker på att jag inte skulle göra.

Sedan hade vi engelska.. Vi skulle öva på Nationella muntligt typ.. Och ah..min grupp, Tsimån, Genta, Lajsa & Jag hade rätt skoj. Vi fick veta att Lajsa egentligen är en kille som heter Leo som är en porrstjärna ^^, haha :). Det var rätt kul det vi snackade om :).

Vi har rätt kul ibland, vi i min klass ;). Men efter engelskan drog jag och Tsimån till banken.. den riktiga >< xD.. Och ah .. det gick ju som det gick :P. När han var klar så gick vi åt varsitt håll :'(.. Han gick tillbaka till skolan & jag gick till bussen.

Jag kom och tänka på en grej förut...  FAN VA HÄRLIGT VÄDER DET VAR IDAG! :D



Jag har typ gjort klart arbetet i engelskan också, skrev om Singapore därav blev det en bild på Singapore på kvällen :)

Men nu ska jag läsa på Projekt & Företagande sedan bär det av till duschen! :D puss på er! :D

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0