Tillbaka

Fick fin besök av Pappsen, Kimmen & Anna :). Trevligt att dom kom förbi en liten stund :). Jag fick en skitsnygg tröja och ett nitbälte, som han köpte i England när hav nyligen var där :). Asnice :). Min pappa har rätt bra smak ibland ;p. Men jag ska försöka träffa han oftare nu när han är hemma.. Han kommer ju åka om 1 månad ungefär så jag hinner ju träffa honom en del :)  Vill ju ha det som förr, men det är ju rätt svårt. Så jag hoppas att jag får träffa Jonas snart också, skanar honom massvis! :( <3



Sådär ser iaf tröjan/tunikan/t-shirten ut ><.. sen är svin stor ^^,

Kommentera här ♥♥
Postat av: Christian Guess

Tack!

Detsamma för dig...Menade aldrig nått mot dig hoppas jag att du vet!

=( <33

2010-03-21 @ 18:16:20
URL: http://yourguess.blogg.se/
Postat av: Simon

Snygg är den. ;D

2010-03-21 @ 20:56:33

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0