Har detta hänt er någon gång? Eller är jag så udda?

Är det någon som vart i samma situation som mig? Ni undrar självklart vad jag menar men det skall jag ta och berätta :) . Har ni någon gång vart riktigt riktigt intresserad av en person? Så mycket så ni nästan spricker av glädje? Rodnar så fort ni pratar om personen? Lyser upp som en sol, så fort ni har en tanke på personen så kan ni inte sluta vara så glada.. Känner ni igen det? Ni går runt en hel dag men bara ne person i tankarna, personen i dina tankar gör dig galen i kärlek. Så fort ni ser personen ni tycker om med en annan person så blir ni svartsjuka, sitter vaken en hel natt och mr dåligt. Ni svävar på rosa moln och liknande saker..

Och sedan sväljer ni salivet ni har i svalget och andras djupa andetag och sedan berättar för personen hur ni känner, personen kanske blir jätte överraskad? Personen kanske blir överlycklig, personen kanske blir förtvivlad? Men i allafall så efter någon dag eller två så känner ni att det med känslorna inte riktigt stämde. Att känslorna inte riktigt fanns där iallafall, även fast det kändes så just då.. bränns det? Om inte så vore det synd för er xD..

Jag bara undrar ifall det bara är jag som vart med om det eller om det hänt någon annan också.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0