Helgen.

Godmorron! Denna helgen har vart lite som en berg-o-dalbana. I fredags efter skolan så drog jag & min bejb in till Cactuz, vi köpte en sallad som vi tog med oss hem. Vi åkte med hans kompis Elias. När vi kom hem till min bejb, så skulle dom städa och tvätta bilen så jag in till hans syster Maria.



Medans dom var ute och greja så satt jag & tjötade med Maria medans hon gjorde tårtor. Dock inte tårtan på bilden. Hon skulle ha 25årskalas dagen efter nämligen. Så jag hjälpte henne senare, det lbev jätte bra. Tog väldigt lång tid med.



På kvällen så kokade Marias fästman kräftor. Det var meningen att jag skulle få smaka på en eftersom jag aldrig ätit kräftor. Men jag och min lilla bejb somnade i soffan. Så väcktes vi av Maria, så gick vi och la oss i hans säng istället.

På lördags morgon. Så åkte Min bejb & Thea iväg för att hämta bord och stolar, för det lär ju behövas när det kommer 14 stycken dit. Efter det skulle dom till torp, varför vet jag dock inte.

Klockan 1 så kom några. Dom kom dit med jämna mellanrum, tillslut var alla där. Så alla tjötade en stund. Sedan bar det av till 5-kampen. Alla blev uppdelade i 4 olika grupper. Först var det en hinderbana, efter det bar det av till båten. Det var väldigt roligt att kolla på kan jag ju säga, jag är glad att jag inte var med. Blött blev det haha.

Senare så bar det av mot huset igen. Så folk kunde dricka ännu mer & ha skit skoj! :) Äta mat & kunna duscha av sig ;). Bilder kanske kommer lite senare, får se.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0