Livets alla svåra val..

Man gör många val här i livet. Frågan är bara om man sedan valt det bästa alternativet. Vad som hade hänt om man gjort annorlunda. Jag vet att många oftast säger att dom ångrar saker och ting.. Det har jag själv sagt & gjort. Men egentligen så borde man ju vara nöjd och tänka att det var inte så dumt iallafall och sedan gå vidare liksom.

"Var nöjd med allt som livet ger och allting som du kring dig ser, glöm bort bekymmer, sorger & besvär. Var glad & nöjd för vet du vad? En björntjänst gör ju INGEN glad... ".


Allt som händer har ju en mening i allt, det är var jag tror iallafall. Allting händer av en anledning. Att allting blir bra tillslut! :). Sedan så kommer alla människor göra misstag här i livet och förhoppningsvis lära sig av dom också.

Jag har väldigt många jobbig beslut att ta just nu för tillfället.. Vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga. Men jag hoppas att jag kan göra det bästa av situationen iallafall!


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0