Påverkar mycket..

Det är ganska sjukt egentligen. Att låtar får en att komma ihåg så mycket tankar å minnen. Vissa låtar vill man inte ens lyssna på, andra har man på repeat! Dom allra bästa minnena vill man ju självklart komma ihåg!
Att tänka på en låt och komma ihåg saker som skedde för flera år sedan är rätt grymt ändå!


Sommaren 2006, fortfarande bästa sommaren ever! Så jag hoppas att denna sommaren blir toppen! Den måste bli bättre än alla andra, men det är nog inte så svårt..

Har ju min fina pojkvän, mina underbara vänner, sommarjobb = pengar, min familj och mycket mer!!!

Fyller ju år i sommar, blir myndig och allt, kommer bli awesome! ;D


Efter allt som hänt dom senaste 8 månaderna så hoppas jag på att allting kommer gå bättre nu. Alla har en eller flera jobbiga perioder i livet. Där var en av mina. Men egentligen kan det bara bli bättre! =)


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0