Dålig dag, vill vakna upp imorgon istället.

Denna dagen suger än så länge...


Dagen började med att jag hade huvudvärk.. eller ah hade ont där och bakom ögonen, mot tinningen & vid näsan..

Sedan får jag reda på att min lärare inte ens hade pratat med rektorn om min flytt eller något..

Oså färgar jag håret utan handskar och får massa färg på händerna som inte vill försvinna!!

Sedan så kommer mamma hem med mina syskon.. Jag vart så arg på dom att jag inte visste vad jag skulle ta mig till! Efter det så skulle jag vara barnvakt åt dom. Så spiller Sebbe ut ett glas med vatten i mitt knä. Blev lagom sur då när jag redan var på dåligt humör.

Som pricken över i:et så bajsade han nyss också... Stanken försvinner ju inte ifrån fingrarna heller, har tvättat händerna 4 ggr med massa tvål och grejer men nene...


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0