Damn you!

Trött jag blir. Så kan du ju inte hålla på, vill ju veta vad som försigår ju!!

Har legat och fryst hela natten, det känns som om jag ska spy när som helst.. Vad är det för fel?

Varför ska jag behöva bli påmind av dig, av varenda liten grej jag gör? Varför ska HON finnas med i bilden? Aja that's life antar jag.

Jag hoppas att jag blir bättre till imorgon iallafall eller gärna senare idag.

Nu ska jag sova en stund till! Om ingen kommer hit med en räksmörgås och en cola till mig ? (a) haha :) Har inte ätit något på ett dygn.. hmm, det märks, krafterna tar slut. Men har man ingen matlust så har man inte det. Tack för det.



Puss


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0