Jag...

Jag har insett att min senaste kyss... var lite väl för kort :(
Jag lyssnar på... riktigt bra musik
Jag mår bäst när ... jag har min cola, är med mina vänner & har pojken med mig!

Jag pratar... alldeles för mycket ibland.
Jag älskar.. coca cola?:D
Jag tycker om... Mina gooa vänner
Min bästa vän(ner) är... Helt awesome!
Min första riktiga kyss... Var otroligt äcklig... haha
Jag avskyr när folk frågar... dumma frågor

Kärlek är... Joel <3
Någonstans, tänker någon... fyfan va hon är snygg!
Jag kommer alltid att vara... en tuff tjej ;D
Jag är hemligt förälskad i... Joel ♥
... men det är ju ingen hemlighet ;o
Sist jag grät var... det riktigt jobbigt..
Min mobiltelefon är... roooosaaaa
När jag vaknar på morgonen... kollar jag på min mobil
Innan jag går och lägger mig... kollar jag på min mobil
Just nu tänker jag på... hur gott det skulle vara med cola & en stor feeeet pizza!
Bebisar är... sååå söta, men slipper dom gärna när dom bajsar å skriker ;p
Homosexuella är... underbara! Älskar folk som vågar vara sig själva! :D

Blondinbella är... en bloggare som jag inte har någon koll på.
Ikväll ska jag... hålla tummarna på att min älskling kommer hit! :D
I morgon kommer jag... plugga tills jag dööör!
Jag vill verkligen... få sommarjobb.. så jag håller tummarna.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0