Dumma skola.. vill inte mer!! =(

Åh, jag hade hoppats att allt försvunnit.. Men nu är jag där igen.. Har ingen motivation till att fortsätta plugga, klarar inte av det.. Vill bara skita i skolan och börja jobba.. Men så lätt är det ju inte tyvärr!! :/ Skolan gör mig tokig.. :( Hinner aldrig plugga heller...  Praktiserar ju Månd-onsd.. och efter praktiken har man ingen ork till att plugga.. Jag är alldeles trött i kroppen .. Vill då gärna kolla på film och sedan sova...
Sedan är jag i skolan två ggr i veckan torsd-fred, och då ska man hinna så mycket.. Pallar inte :(  Sedan på helgen vill man ju ha skoj.. inte alls kul att sitta hos min pojkvän varje helg och försöka plugga när jag inte klarar av det  :/ .. Vill ju umgås med honom inte sitta och läsa böcker...

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0