Skola idag!

Hej! Igår efter praktiken åkte jag hem till min pojk! =) Jag körde lite bil, sedan åkte vi iväg till affären och köpte lite gottgott! ;) Vi tog det lugnt och kollade på The ugly truth.
Nu är jag i skolan, hade nyss idrott.. Duktiga mig som tilloch med ansträngde mig idag! =)
Sitter och väntar på att få reda på om jag ska iväg på lektion om en stund.
Var inne på facebook, skulle kanske köpa en klänning.. Så frågade hon mig om jag bestämt mig om jag vill köpa den eller ej, så får hon flippen bara för att jag inte vill längre. Jag ångrade mig när jag såg att den inte alls var som på en annan bild samt fel färg. Så blir hon värsta bitchig... Omg.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0