Underbara dricka du gör mig så söt!

Hejj!!
Emma å Sebbe kom hit för typ två timmar sedan. Jag och Emma sorterade massa grejer jag hade på mitt rum, gamla räkningar osv.. Jag har även tagit lite bilder på saker jag tänkte försöka få sålt, får se hur det går. Träffade Alexander en kort stund förut också =). Den lilla sketungen fyller ju år imorgon ^^. 
 
Nu blire att dricka cooooooola :D :D :D Och kolla på någon film tror jag. Bjuder på bilderna, så går det när jag har tråkigt ^^. Hehe Men ni gillart ändå :D
 
 
 
 

Kommentera här ♥♥
Postat av: Följ vår resa från tankar till färdigt hus

SVAR: Yees, "lär dig teckna-böckerna" är kvar :D

Svar: hur mycket skulle du ha för dom?=)
gorgeousbejb.blogg.se

2012-08-24 @ 19:27:09
URL: http://motdromhuset.blogg.se/

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0