mer bilder från Miami beeeaaaach!! ;)



Vy från hotellrummet, inte långt till stranden direkt!! ;))



Jag & Jenny beställde varsin milkshake häromdagen.. mumma!! ;D




Pappa och jag gick promenad längs stan och kollade runt.. tog kort på detta, vid ingången till ett jättefint hotell.



En dag gick jag ner till stranden och bara rensade tankarna lite, jätteskönt att kunna göra det!




=)



Bara chokladen som saknades! ;) 



En av alla gånger som Daniel och pappa spelade boul! =)



Var på besök på KFC, ingen mat för min del iallafall! >.<


Såg han först jättelångt ut i vattnet, såg ut som han lekte Jesus och gick på vattnet men han åkte ju runt på denna brädan! ^^

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0