5 saker...

› 5 saker som gör dig glad just nu:
- Mina underbara syskon
- Att det är helg. 
- Att jag ska klippa mig hos Salong Mone
- Kapten Röd <3 

› 5 saker som du inte klarar dig utan:
Sömn -
Älskar att sova!!
Cola - Sjukt beroendeframkallande!!
Min familj - hade inte gått utan dom
Min mobil - världen går under.. ska ju ha med den och ta kort på allt ^^ 
Musik - behöver sjunga lite varje dag för att känna mig på topp.. :)

› 5 saker som alltid finns i din väska:
Datorn,Parfym, tampong, plånbok och lite smink.

› 5 länder du skulle vilja besöka:
USA, Thailand, Spanien, Italien, Grekland.

› 5 framtidsdrömmar:
Att flytta utomlands (Miami), öppna en egen butik, bygga mitt drömhus, starta ett riktigt liv med min man,vinna några miljoner!

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0