En alldeles vanlig bild ifrån högstadietiden..

Har precis vikt ihop tvätt samt lagt in osv.. Lite duktig är jag allt! =) Har inte uppdaterat så mycket idag, det är bara för att det inte hänt så mycket, har mest stickat mössan som jag håller på med! Snart ska jag maska av den = snart klar! :) Emma & Sebbe har åkt hem till sig nu så det är rätt lugnt och tyst nu.
Såhär tråkigt hade några en eftermiddag..
Bjur på en feet bild ifrån högastadietiden när jag gick där.. Här är jag, Simon & Malin nere i henån vid Willys.. Tror vi hade håltimma så vi tog mopparna ner dit. Så retades vi med en utländskfamilj som ställde sin bil brevid våra mopeder. Jag hade larm på min moped, och en dosa till.. Så vi klickade på knappen så den började tjuta.. Men när dom skulle åka så kollade gubben i förhållandet argt på oss. Det tog vi som en signal, att vi MÅSTE dra nu.. Så vi gjorde det.. Och som sagt .. efter han lämnat av sin fru så kom han åkandes i full fart med bilen ner för Henånbacken, där vi var påväg uppför.. Så vi skyndade oss.. Sen var det lugnt, lite jobbigt att se han bara ifall han skulle jaga oss eller nått..


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0