Frågor om 2011

Har du träffat några nya personer?
Ja det gar jag allt! =)

Har de påverkat dig positivt/negativt?
Båda.. =)


Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?
Känt mig som hemma.
Piercat tungan!

Hade du några nyårslöften? Höll du dem?

Nej, eller ah 5 eller 6 dagar. Hade ett godisförbud men det gick väl sådär. Dock så har jag ätit väldigt lite godis under 2011.

 

Någonting/någon du saknar 2011 och vill ha 2012?
Fler vänner & en underbar sommar!


Det bästa du har gjort i år?
Finns så mycket.. Men tungpiercingen är speciell alltså! =)

Ditt största misstag?
Att välja bort den jag älskar.

Hur har du firat/firar jul i år?
Hos mormor med mina syskon! På kvällen åkte jag till älsklingen och firade med hans familj!


Vilka datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
14 feb, 14 maj, 12 augusti & 11 oktober!

Låtar som alltid kommer påminna dig om 2011?
Vet faktiskt inte.. inga speciella så.

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Umgåtts med mina vänner och vart i skolan!

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Tänkt mer på mig själv

Vad är det pinsammaste du gjort i år?

Sagt fel till en kund ><

 

Blev du kär under 2011?
Yes.

Har du legat på sjukhus under 2011?

Nej, jag är så lugn och fin av mig!

Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?
Inte direkt..

Hur många one night stands?
Hehe.. Nada!

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Käkade på Kinan, förfestade hos mammas kompis &Gick ut på krogen med min barndsomskompis och mamma & hennes kompisar.

Vem fick dig att må bra?
Mone!!! 

Har du förlorat någon vän i år?
Nej, inte vad jag vet!


Vem saknade du?

Morfar..

Har du flyttat under 2011?
Nej, men nästan.

Vad ska du göra nu på jullovet?

Jullovet är typ slut. Ska till "banken", kanske träffa en kompis och troligen vara med Mone!

 

Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året?
Lite gladare kanske, men inte mycket!

Vad ser du fram emot 2012?
Att börja om från ruta ett! Att verkligen skärpa mig. Men jag måste antagligen flytta för det ska gå!


Kommentera här ♥♥
Postat av: Daniella

Hur mår du idag då? :)

2012-01-03 @ 14:32:51
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej fina du :) Min dotter är med och tävlar i Vi Föräldrars omslagstävling och det skulle uppskattas väldigt mycket om hon också får din röst :) Du får en länkning som tack oavsett om hon vinner eller inte. Mer information hittar du i mitt inlägg:

http://sense.webblogg.se/2012/january/freja-tavlar.html#comment

Tack på förhand <3

Ha en bra fortsätt kväll :)

2012-01-03 @ 20:28:29
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: HANNA

fin header! :D

2012-01-04 @ 09:15:25
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Amandah

Hej. Jag har en ny utlottning på bloggen, då den förra blev så populär. Denna gången är det ett Hemligt Paket, värt 150 kr - 1.000 kr.



Var gärna med om du inte redan deltar!



Hugs & Kisses

Amandah

2012-01-04 @ 10:25:00
URL: http://exeggutor.se

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0