Det blir bara värre!!

En av dom värsta nätterna i mitt liv!! Jag lägger mig med huvudvärk och tänker att det går över.. När jag väl vaknar så äre kvar! Jag har vridit och vänt i sängen hela natten.. Haft så ont i munnen!! Mitt tandkött har svullnat upp, halsen har svullnat upp och överläppen är svullen.. Vad fan är det som händer liksom?! Jag kan inte äta något!! =( Mamma ska köpa glass till mig sedan så jag får i mig något. Detta är fan inte kul.. Bye bye piercing!! 
 
Som om det inte vore allt.. Jag har frusit hela natten också! Samt att jag drömde världens hemskaste mardröm. Vill aldrig mer vara med om det, kunde fan inte vakna upp ur drömmen. Så hemskt! =(

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0