The way you make me feeeel!!

Även fast min lillebror Daniel väckte mig 8 gånger eller något imorse så har jag haft en av dom bästa nätterna på länge. Min pojk ligger och håller om mig och pussar på mig. Han får mig verkligen att må bra. Det bästa var att vakna upp med honom hos mig. Min lilla underbara. Du är så söt och underbar hela tiden! Ditt leende får mig att smälta.. Det känns så himla rätt att vara med dig. När jag är med dig vill jag att tiden ska stanna, men tiden bara springer iväg. Tiden går fort när man har roligt. Förstår inte hur jag ska klara mig utan dig i tre veckor, när jag nästan spenderat all min tid med dig det senaste. Kommer vara svårt, men vi klarar detta
 
Det var verkligen ödet som fick allt underbart att ske. Underbara dag, så mycket tankar som for runt i huvudet på mig. Trodde ju aldrig att det skulle sluta såhär! Att du skulle bli min. Men jag får se på det sähär, det är bara början.
 
 
Baby you light up my world like nobody else. 
 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0