Gårdagen ;))

Efter barnkalaset som jag å min lillebror var på, så släppte mamma av mig hos Peter. Där var Josefine & Alexander. Dom lackade Josefines bil rosa & grå. Ascoolt! :D 

Senare på kvällen så blev det att umgås å käka tacos å kolla film. Jag fick reda på lite för mycket information om min pappa å bror >.<.

Senare på kvällen drog jag å Alexander till en fest och där fanns mina två bröder plus annat folk. Det var inte direkt livat där ><. Efter vi vart där en stund så drog vi hem till lilla mig =).

Det var en kul dag med underbara människor. 


 
Här är en fin bild på lilla Alexander ;) Hoppas han inte blir arg på mig nu (a) haha :D
 
 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0