MY AMi ! Your Ami! ;))


 
 
Jag saknar Miami. Det var tre jättebra veckor. Det var så skönt att vakna upp och bara kunna gå ner till stranden som var precis utanför hotellet. Bara gå runt barfota i den underbara sanden, titta på alla människor som badar, njuter av vädret, leker, bygger sandslott och liknande. Jag gick runt och tog kort på det mesta jag såg, alltså mig ;)). Haha . 
 
Jag har en del bilder från stranden, nästan alla är därifrån.. På vattnet och liknande. Det var så bra väder nästan alla dagar där nere, jag kommer bara ihåg en dag då det var molningt. Annars vare bra väder hel tiden. 
 
I framtiden kommer jag utan tvekan åka ner till Miami igen. Och stanna där ett bra tag, njuta av hela Miami! :D Kanske festa med kompisar och liknande! :D

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0