MOBBNING ÄR SÅ FEL!!

Erica goes arg!! 

Är så trött på alla mobbare som funnits i alla år. Fine, gå på mig, jag bryr mig inte. Ingen kan bryta ner mig. Men att gå på mina småsyskon, det är fan inte okej! Ingen verkar göra någonting åt saken! Mina syskon ska inte behöva komma hem gråtandes från skolan, för att några i klassen har vart jätte elaka...! Jag tycker att föräldrar och skolan ska ta tag i detta och göra det rätta. Sätta mobbarna på plats. Veta att det är fel, ge dom nått jävla straff! Barn ska inte behöva genomgå detta! Ord kan göra så jävla ont, bryta ner en liten tjej eller kille hur lätt som helst. Tänk på vad ni säger och gör, ni kan förstöra någons dag eller kanske till och med liv! 

Jag ställer upp för mina syskon i alla lägen. INGEN ska få behandla dom såhär! INGEN! Om detta inte tar slut så kommer dom få med mig att göra! Jag vet många som har blivit behandlade fel. Jag blev mobbad när jag var liten, jag blev sparkad på, slagen, spottad på, fick alltid skäll av fröknarna fast jag inte gjort nått för att "denna personen" (nämner inga namn), skyllde ifrån sig. Jag hade blåmärken på många ställen. Ibland vågade jag inte komma till skolan, eftersom denna personen hotade med många grejer. Att denna person skulle döda mig och liknande. 

Jag vill inte att det ska går såhär långt, varken för mina syskon eller någon annan! Vi måste göra något åt detta! Mobbning skall inte få förekomma!! Alla är lika mycket värda, oavsett ras, utseende, ålder eller kön. Varför gå runt och lägga ner energi på att hata någon eller vara elak? Man lär ju bara må dåligt av det själv! 

Tack för mig.
 
 

Kommentera här ♥♥
Postat av: Jessica

:(

2013-08-31 @ 13:02:08
URL: http://jjessicash.blogg.se
Postat av: elin stridh

tror aldrig mobbingen kommer försvinna .. tyvärr! men det är så hemskt!

2013-08-31 @ 19:32:18
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: Kajsa

Sant, hatar mobbning ;(

2013-09-01 @ 12:23:26
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0