2 Januari i bilder!



Var på stranden i någon timma eller två. Vi hann kasta lite pommes till fåglarna, men denna svartvita blev våran kompis. Tuff liten fågel! Jag hittade en snäcka på stranden som såg ut som löständer! haha

Sedan drog vi tillbaka till våran pool! Asgött var det där, nästan helt vindstilla.. Solen stekte fläsket gött idag!! ;)

 


Pappa och jag tog en cykeltur ner till första gatan. Vi bor på 27 skulle jag tro, så 27 kvarter en väg. Det var riktigt härligt att cykla, det var några månader sedan jag cyklade sist! Kollade in i många butiker, fick köpt mig 3 nya linnen! ;D Awesome! =) 


Vi åt jättegod mat på Austin's tror jag den resturangen hette! =) 


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0