Love the boy who..

 
<3
 
Vart kan man finna denna underbara kille som har allt detdär plus lite till?? Dansa, sjunga, charma skiten ur en, vara söt, rolig, smart, osmart.. vilket som .. haha =') 
 
Jag har haft väldigt många olika sorters killar. Ingen har vart den andra speciellt lik. För annars brukar det finnas en röd tråd, om man tittar på andra, som har en partner. Jag har vart tillsammans med ytliga människor, blyga människor, coola människor, äldre,yngre.....  Jag kan hålla på en stund ^^. Men det viktigaste är ju att det känns bra i hjärtat. 
 
 
För varken ålder eller kön spelar roll. Sålänge det känns bra i hjärtat! =)
 
Då jag inte riktigt funnit mig själv riktigt, så är det inte så lätt. Men en kille som gillar musik, som kanske kan spela något instrument, gärna bas eller gitarr (då det är mina favoriter). Sjunga är ett plus eftersom jag älskar att lyssna =')). Vore bra om han hade vart iallafall lite längre än mig, inte så jag behöver stå på tå för att kunna pussa honom men iallafall längre än mig. Vara en snäll och trygg person, en som jag kan lita på, som är ärlig mot mig. om kan få mig att le, att skratta. Han får vara sig själv, gärna lite omogen och ha bästa humorn.. Han kanske kan få mig att sväva på moln? Någon som kan få mig på fall, som tycker om mig för den jag är.. 
 
 
 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0