Alla kommer någon gång finna kärlek.

Alla kommer någon gång i sitt liv finna kärleken. Bli lycklig, må kanon bra och allt som tillhör. Men det kommer en dag när man går skilda vägar. Sådant gör riktigt ont, men man kommer över det någon gång. Under livets gång märker man vilka som är ens riktiga vänner, vilka man kan lita på och så vidare.. Ena sekunden kan din bästavän vara den ända du kan lita på andra sekunden kanske den personen är din värsta fiende. Man får lära sig så mycket nu när man växer upp. Man träffar även nytt folk, man ändras lite och ett helt nytt liv börjar.

När jag tittade in i dina ögon för första gången så kollade jag snabbt bort igen. Dina ögon är så otroligt vackra. Jag kan titta in i dina ögon en hel dag om det skulle vara så. Du tyckte att jag tittade mycket på dig, men är det så konstigt om du är så otroligt vacker och har otroligt fina ögon? Du är en riktigt härlig person. Jag vill verkligen lära känna dig mer, det är verkligen värt det. Jag hade verkligen trevligt med dig. Du är väldigt mysig av dig och det smittar av sig när man är med dig, du är så kramgo. Jag vill inte att tiden ska gå när jag är med dig, för jag vill aldrig lämna dig. Jag vill inte att vi går skilda vägar.. Det ska vara du och jag helt enkelt. Det är bäst så. Alla kommer någon gång finna kärlek men jag fann dig. <3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0