Ohno, i'm home.

God eftermiddag!
Jag kom hem för några timmar sedan. Jag har haft en kanon bra helg verkligen! Eller lördag-torsdag ;D. Jag har hunnit med så mycket så jag har inte haft ork till att skriva här men jag gör det nu istället, börjar med lördagen då ;o

Lördag; Jag tog bussen och drog till Uddevalla. Såg kärleksparet som jag alltid ser vart jag än åker, nämner inga namn här.

Sarah tog bussen ner till Kampenhof och vi möttes inne på Lindex för att hon skulle köpa en grej. Efter det gick vi in på Willy’s och köpte grillad kyckling och potatissallad och något mer ^^. Så drog vi hem till Sarah. Där var Fredrik, Cilla & Emil, så äntligen fick jag träffa Emil som dom snackat så mycket om. Dom satt och spelade något spel xD.

Men när jag väl kom dit så duschade Sarah och jag bytte om för det var så ruskigt varmt ute. Sedan när Sarah var i ordning gjord så gick vi allihop ut och spelade fotboll eller ah, jag kollade på för att jag suger på fotboll ><.  Men jag märkte att Fredrik var riktigt kass på att pricka mål, men dock väldigt grym på att skjuta över ><. Sedan så bestämde vi oss får att gå in igen för att det var lite kyligt. Men självklart är jag så klantig och fastnar i en snövall. Men jag kom ju loss till slut.

Vi gick in och sedan så åkte vi ner till tha ”city” för pojkarna ville ha lite jordnötter ><.

Senare på kvällen skulle vi dricka men det blev inte riktigt så kan jag ju säga. Fredrik och Emil gjorde ju det medans jag, Sarah & Cilla gick en promenad.. Cilla tyckte att hon såg en älg men det var ju ett rådjur. Haha lite kul var det, men det kunde ju vart en älg. När vi kom tillbaka till lägenheten igen så hade buuspööjkarna tagit på sig Sarah’s kläder, det var ingen vacker syn kan jag ju säga haha, så sa dom att dom skulle köra en tävling och jag, Cilla & Sarah skulle vara domare, själva tävlingen var att snurra runt en stång men det slutade med att Fredrik slog i huvudet och fick värsta bulan men det var riktigt roligt att kolla på dom.

Lite senare så fick vi Fredrik & Emil att ta på sig sina egna kläder igen och då kollade vi lite på tv sedan la vi oss. Det hände mer grejer men orkar inte skriva allt här ^^.


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0