Skor, diss?

ååh jag vill ha nya skor!!! :o Men jag venne vilka bara :( Hittade massa snygga på ett ställe men får väl se om jag tänker vara färgglad eller inte ><. Och högklackat är inte min grej ><




Högklackat & jag går inte ihop ^^.

Dessa gula.. ful gul färg, men modellen är okej.

Alltså seriöst.. inte för att vara sådan..Men när jag ser denna "skon", så tänker jag på Lady & Lufsen ><, det ser ut som en toffla vafan xD Så nej tack!

Uch usch usch! Jag hatar fötter, och vill inte heller visa mina tår.. Jag tycker det är så fult när man visar tårna så.. :(.. Usch.. Plus att skorna ser jätte fula ut.. kolla bara på bilden, det saknas något liksom xD.
Och dessa skor.. jag tänker på Herkulez ffs xD.. Det är sådana dom hade förr typ haha nä men typ. Kolla på den tecknade Herkules filmen och se sedan denna bilden.. Jag tycker det är lite ironiskt. Men men .. fula skor finns det gott om, tur att alla iinte har samma smak ><



Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0