Söndag-måndag-tisdag

Söndag; Jag och Emil vaknade av att katten slickade på en påse, riktigt störande ljud är det. Men ah, en stund senare kommer Fredrik och kollar till oss, ännu en stund senare kom Sarah. Så gick jag och Sarah in på hennes rum och snackade lite.

Senare den dagen så åkte vi in till Lysekil. Emil körde såklart :). Fan va jobbiga pojkarna var när vi åkte.. ”Wiiicckkkaaaaaan”, behöver jag nämna något mer? Dom retades med mig.. Men men. Emil lämnade oss hos Fredrik så att han kunde åka hem och duscha. Sedan kom han hem till Fredrik och vi satt och tjötade om allt möjligt, kollade på tv och liknade.. Sedan så åkte vi hem till Emil vi satt inne på hans rum och tjötade massvis, vi kollade även på film :).

Måndagen & Tisdagen åkte vi runt i Lysekil. Snackade massor och ah.. det hände inte så jätte mycket. Vi gick runt oså.. Om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde typ xD.

Här är lite bilder ;D .. får ladda upp alla andra någon annan gång ;D



Goaste filurerna ever, älskar er! :D puss på er ! <3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0