Torp + massa trevliga människor :D

Idag efter skolan så drog jag med Lisa till biblioteket för att plugga, men jag hann inte göra så mycket innan jag drog till Kampenhof, där mötte jag Malin och hennes kompis det var riktigt trevligt. Vi hade rätt kul i väntan på bussen ><. Sedan gick jag & Malin av på Torp. Där mötte vi upp Penny ^^, en riktigt trevlig tjej! ;D Efter vi käkat lite oså så följde jag med Malin och kollade kläder!;) Hon fick köpt sig ett par snygga jeans iallafall! :D

Men tyvärr var jag tvungen att lämna henne där. Jag skulle möta upp mamma & Sofia. Vi kollade runt lite sedan åkte vi hem, det var ganska trevlig resa hem måste jag säga ^^.

Men nu ligger jag här i min säng och mår kasst, men fick löst en grej med en vän idag och det kändes lite bättre efter det måste jag erkänna:). Men nu måste jag sova för att orka upp imorgon och göra klart denna saken. Men ni får sova sött! :) pussss

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0