Träffade lillpojken + regn

Godkväll! :) Idag har jag vart i skolan, väldigt ovanligt :o. Men i alla fall så hade jag jätte trevligt och träffade min älskade Simon idag! :D <33 Saknat honom massor. Jag jobbade massor på lektionerna idag bara för att jag är tuff..... ><.

Efter skolan träffade jag lilla Erik :). Det var nice, för jag har inte träffat honom på ett tag. Så vi snackade och velade runt en hel del ^^. Men men kul vare puss på dig vännen :).

Sedan när jag skulle hem så började det ösregna :(, usch usch, men det slutade typ och duggade istället? Ah men det gick ju bra iallafall. Men vädret sög att köra moppe i, när jag kom hem så pluggade jag lite matte, yaay i'm a plugghäst (y). Nä men vi har ju prov imorgon så :). Men nu ska jag göra annat och sedan lägga mig, det blir upp tidigt imorgon. Puss på er!

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0