Varför just jag? :(

Varför ska jag alltid gå och få känslor för helt fel personer? Det är inte roligt längre. Jag hoppades på att det skulle bli bra denna gången, jag trodde verkligen det.. Men självklart så går det åt helvete. Det är inte lätt att vara jag, känner jag. Att en person kan få en att må såhär, detta är värre än någonsin, jag menar det verkligen.

Jag smälter verkligen i din närhet, jag bara låg och tittade in i dina ögon, när du tog dina armar runt mig och höll om mig kändes det hur bra som helst. Det känsdes hur bra som helst att vara i din närvaro, att du gav mig all uppmärksamhet, att se dig le var kanon, för då log jag tillbaka. Jag kan skriva så mycket mer, men det känns inte värt att göra det.. :/

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0