36 frågor om din pojkvän!

1. Hur gammal är han? -  snart 17 :)

2. Vad kallar du honom?
-  Älskling, hjärtat, bby, fjant, gullunge, och en massa mer ;D

3. Vad har han för ögon färg?
- Underbart bruna!

4. Hur länge har ni känt varandra?
- Jadu, snart ett år:)

5. Hur länge har ni varit tillsammans?
- snart 3 månader. Skulle vart 9 om vi blivit tillsammans från första stund.

6. Hur träffades ni?
- I hans skola, genom en gammal kompis.

7. Har ni haft sex?
- Men nej, Aldrig. ;o

8. Dricker han alkohol?
- Ja, den lilla skitungen gör ju det :(

9. Röker han?
- Nej :)

10. Har du vart hemma hos honom?
- Många gånger.

11. Vad gör ni när ni är hemma hos dig?
- Vi umgås med min familj, myser, bara umgås, allt möjligt,.

12. Är han snygg?
- Självklart! :D

13. Är han en jävel på att kyssas?
- Det kan man säga ^^

14. När pratade du med honom senast?
- För några timmar sedan.

15. Har han ätstörningar?
- Najj.

16. Vad lyssnar han på för musik?
- Skitmusik enligt mig,men han har börjat lyssna på min musik så det blir ju bättre.

17. Gillar du hans musiksmak?
- Njah.

18. Vad är han bra på?
- laga mat, vara en fjant, få mig glad, se söt ut. & SNACKA!!!

19. Vad gillar han för filmer?
- Alla filmer som jag avskyr! ;D

20. Vad tycker han bäst om hos dig?
-Att jag är så underbar ?:D

21. Brukar han ge dig komlimanger?
- Jaoo, rätt ofta :)

22. Har du gråtit i hans famn?
- Mjo..

23. Har du vaknat upp med honom bredvid/i hans famn?
- Japp ;o

24. Charmig, blyg eller otrevlig?
- Charmig. :)

25. Har han träffat din mamma eller pappa?
- Han har träffat båda.

26. Gillar dom honom?
- Ja.

27. Vad gillar han för mat?
- Allt typ. :p

28. Tar han hand om dig?
- Ja det gör han. :)

29. Pratar ni om allt?
- Jag hoppas på det..

30. Har ni bråkat någon gång?
- Nepp.

31. Känner du honom väl?
- hyfsat.

32. Tycker du om honom?
- Ja, det är klart jag gör. Annars skulle jag inte vart tillsammans med honom??

33. Tycker han om dig?
- Ja det gör han :)

34. Bråkar ni ofta?
- Nej det gör vi inte. 

35. Gör du allt för honom?
- Det mesta :)

36. Kommer ni alltid vara tillsammans?
- Det vet man aldrig :)



Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0