Dagarna som var...

Hejsan! Förlåt för en jätte kass uppdatering! Men i lördags så följde jag med älsklingen hem. Våra planer var att bowla, men då v skulle iväg börja det ösregna & hagla! Shit vad mycket det var.. Såg nästan ut som det snöa.. Så vi blev hemma istället. Vi kollade på film och tog det lugnt. Lite senare på kvällen så blev jag sjuk. Jag hade jätte ont,  hade svårt att andas oså.. Men älsklingen kom in med popcorn & cola till mig (a), så söt som han är.. Men jag kunde inte dricka upp all cola eftersom det gjorde så ont.. Stackars lilla mig (a), Haha.



På söndagen vaknade vi runt 9 tror jag det var.. jag ville verkligen inte gå upp men jag gjorde det ändå. Så gjorde min lilla bejb mannagrynsgröt till oss, mums :). Några timmar senare så skulle jag åka hem.  Så hämtade mamma mig så köpte vi pizza! ;D

På måndagen (igår) så var jag hemma ifrån skolan eftersom allt bara blivit värre, kunde knappt prata och lite till, vill inte äckla er xD.


Jag tog det lugnt, kollade på TV, på "mina program" sedan så somnade jag en liten stund, när jag vaknade så var det ett spännande program på TVn. Det handlade om en autistiskt snubbe,(Stephen Wiltshire) som var grym på att måla, han kollade på en byggnad i 10-15 min sen så målade han av det som han kom ihåg i huvudet. Varenda liten detalj var med. Han var sjukt grym!

Senare vid 6 eller 7 på eftermiddagen/kvällen, så kom två väninnor till mamma hit! Mamma umgicks mycket med dom när jag var mindre. Så det var riktigt kul att träffa dom! Den ena hade gift sig i helgen, är såå glad för hennes skull. Så himla go är hon! :) Så vi 4 satt och snackade en bra stund.

Aww Erik vet du vad?? Jag menade det jag sa igår (a) höhö <3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0