Dagen idah :o

Idag har det inte hänt så mycket. Eftersom jag mått lite kasst idag så blev det ingen skola.
Jag låg i soffan och kollde ett program om katter, jag insåg då hur fruktansvärt mycket jag saknar Cleo! :( Men hon kommer alltid att minnas, hoppas på att mamma vill skaffa en burma igen, men vi får väl se..



Idag har jag även druckit fil,eftersom jag inte kunde tugga imorse. Jag och mamma fick även besök av min morbror Andreas idag, det var också lite trevligt!:)

Jag städade mitt rum, och det blev en liten förbättring, hade tänkt att fixa klart rummet snart. SNYGGT kommer det bli! :D

Jag gjorde klart en "fönstermålning" också.. har ingen aning om vad dom heter, jag kan lägga upp en bild imorgon. Min lilla syster Emma blev väldigt glad iaf!:) (Dock inte dessa på bilden, eftersom den är tagen ifrån google).


Men nu ska jag sova.. ska upp tidigt imorgon! GODNATT!

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0