Fångarna på fortet.

Jag har tänkt på en sak, tankaen slog mig igår kväll faktiskt, men jag orkade inte skriva det då.

Fångarna på fortet är ju tillbaka igen, men jag känner att det är inte samma sak som förr.. Eftersom förr så var man ju mycket mindre, då gick ju programmet på en dag i veckan troligen fredagen eller lördagen, är inte riktigt säker när det var.

Men när jag var liten så såg jag alltid fram emot det programmet eftersom jag tyckte det var så spännande. Som den sista grenen när dom ska leta upp nycklar och sedan få så många mynt som det bara går.. Men dom verkar inte ens ha kvar det.. right? Eller det kanske dom har.

Men det är iallafall inte så bra som det var när man var liten, men det kanske var så himla bra för att det inte fanns något annat bra på TVn? Kan ju ha vart så.. 

När jag var liten så trodde jag även att dom bodde på det fortet.. haha men jag vet ju självklart att det inte är så nu.


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0