En dröm ! XD

Haha glömde berätta min dröm! Jag vaknade av att jag skrattade, haha hur ofta gör man det liksom? XD

Det var iallafall så att jag var hemma hos pappa, fast vi hade precis kommit hem ifrån Liseberg, så vi bestämde oss för att gå en liten promenad, när vi kom hem till huset igen, så kommer en mörkblå volvo, så vi flyttar oss. Så sa jag "Fan va Jonas kör!" ... Eftersom personen körde så fort in på parkeringen. Så stiger personen ut, så är det SESSAN! Haha så jävla kul. Men hon ställde sig för nära dörren så hon var tvungen att backa, men då kör hon in i huset, men får tillslut till det och backar, men då backar hon för långt och kör tillbaka, men då fastnar hon... Hände lite mer grejer, men vill inte skriva ner allt här ;D mouhahaha

Ah det låter inte så roligt, går inte att beskriva i detalj hur det gick till.. Men dom som känner Sessan förstår ju förstås det roliga ;D. Men det var roligt iaf!:)

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0