En riktigt bra dag, tack gullungar! <3

Efter att jag umgåtts med bästaste Jonathan i kylan, haha! Och efter vi tjockat ner oss med go pizza så gick vi åt varsitt håll.. Hann knappt hem innan jag skulle få besök, så det var bara att slänga sig in i duschen, sedan fixa sig & städa rummet lite. Men jag hann ju det som tur va (a) Haha :D

Fick besök av världens mysigaste Joel! Haha han är så söt den pojken! Det var en riktigt rolig stund, tack vännen! <3

Nu ska jag kolla film och sedan sova... Imorgon(senare idag) så skall jag försöka få en praktikplats, gå till Nösnäs och sedan försöka åka till Torp och shoppa lite.. Hade gärna piercat mig men det får bli på tisdag isåfall!;) Haha Aja puss på er!

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0