Sammanfattning av 2010

2010 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2010!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Klart ;D
2. Höll du några av dina nyårslöften? -Har inga :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - nej :)
4. Dog någon som stod dig nära? - Ja, morfar :( <3
5. Vilka länder besökte du? - Tjörn?XD hahahaha
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? - mina underbara vänner isåfall <3
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? -14 Maj :)
8. Din största framgång 2010? - haha vilken framgång? XD
9. Största misstaget? - Finns många..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - sjuk..
11. Bästa köpet? - Hmm, det var någonting iaf ><
12. Vad spenderade du mest pengar på?- kläder & killen :)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad ?- mina goa vänner och mitt ex får jag väl säga.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? - We No Speak Americano, Just the way you are & Billionair
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare? - gladare :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? - brytt mig mer om skolan & "the old gang"..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - bra fråga
18. Hur tillbringar du julen? - med pappa hos farmor & Valter, jättemysigt!
19. Var du kär i år? - Ja det var jag..
20. Favoritprogram på TV? - CSI serierna
21. Bästa stället du var på/i? - finns så många!
22. Största musikaliska upptäckten? -  vet inte
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - pengar :)
25. Något du önskade dig men inte fick? - en hund
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - restaurang på mitt favvo ställe & bio med mamma! :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - jaoo, nämner inte här.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? AWESOME!
29. Vad fick dig att må bra? - min dåvarande pojkvän
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - HAHA vilka frågor xD.. många;)
31. Vem saknade du? - mina gullungar!!
32. Den/De bästa nya personen/personer du träffade?- Många ;)
33.Vilka hårfärger har du haft under årets gång? - Mörkt & blont
34. Tatuering/piercings? - Jag skaffade en i naveln, nästa vecka blire tungan!
35. Snyggaste killen/tjejen? - Megan Fox, lätt snyggast! Sedan får det väl bli Taylor Lautner! GRR ahaha

Kommentera här ♥♥
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: så kul att du är med och tävlar :D

2010-12-28 @ 18:03:02
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0