ÄNTLIGEN HEMMA!

Jag satt och snackade med Malin & Natalie på bussen, as nice. Vi hade ju en heldel att snacka om.. några minnen var bara för roliga att snacka om ><. En riktigt trevlig bussresa tills jag skulle gå av.. Jag tog min väska under jackan, såg lite missbildad ut men det fick gå ändå. Jag hoppade av bussen och gick på kanten för jag skulle över vägen. Men så trampade jag i en jätte hög. Så jag blev lite irriterad. Så jag gick hela 3 km, det gick rätt bra men fan va full av snö jag blev! Mamma skrattade åt mig när jag kom in och sa att jag var så söt. Jag var verkligen full av snö..

Men nu ska jag byta om, ta på mig mina mjukis kläder & dricka varm oboy! Jag hör av mig senare! PÖSS :D

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0