Kort kort dag ;o

Goddag! :)  Jag kom hem för en timma sedan ungefär.. Var i skolan idag, asnice:). Hade bara matte och engelska :). Men vår engelskalärare var tvungen att åka hem och ta hand om hennes dotter. Så vi fick sluta tidigare. Jag och Lajsabajsa gick ner till Willys och där köpte hon lite fil, bananer & mjölk xD haha Asnice änna ><. Efter det satt vi inne på kampen och väntade på bussarna, det gick ju ganska fort så gick vi var sitt håll :'/.

Imorgon har vi antagligen bara matte och Naturkunskap, eller rättare sagt vi har bara det men vi ska kanske få se Avatar, beror på lokaler oså :). Men hoppas ju på det bästa för den vill ju jag se :P.


Men nu ska jag chilla lite, kommer lägga in ett videoinlägg med min lillebror sedan :). pöss

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0