Next - Plusgymnasiet!

Imorgon blir det skola för min del! Jag var bara där halva måndagen och sedan hela tisdagen. Det var min skolvecka förra veckan. Har inte kunnat ta mig till skolan pga vädret.. Ganska skönt att vara hemma, men mina syskon har vart ivägen och väckt mig några dagar. Så jag hoppas att alla har saknat mig massor, så alla har längtat efter mig! :D

Imorgon blire att packa ner massa böcker i väskan. Ifall jag blir insnöad igen, vilket jag INTE hoppas på..Men vi får väl se hur det går :).

Ska ringa till Klippstugan imorgon och beställa tid för klippning och färgning! Asnice :D Men vilken färg eller hur jag ska klippa mig är hemligt ;).. ( Jag har inte bestämt mig till 100% ännu) XD menmen..

Nu ska jag göra annat! Puss på er hoppas ni sover gött sedan! :D <3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0