E*

HAHA fan va fail av dig. Så jävla mycket player är du! Haha jag kommer ihåg alla gånger du sagt "allt jag säger menar jag verkligen".... haha yeah right! Du går ju till tjejer med dåligt självförtroende också, för dom är lättast att få i säng. haha varför försökte du ens med mig? Bara för att jag råkade vara blond så betydde inte det att jag var dum. Alltså du trodde verkligen att du skulle få mig också. Haha ><. Men bara för att du inte fick mig så gick du till Frida. Det var så lågt.. vi såg ju hur bra det gick.. Du ville ju träffa mig och grejer, och sa att jag betydde så himla mycket mer än henne osv. Jag har själv vart i en sådan situation, jag kan erkänna det. Det var mitt största misstag hittills. Men du gjorde verkligen bort dig. verkligen verkligen bort dig. Tycker nästan synd om dig..

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0