Gamla goa minnen..

Att kolla igenom gamla bilder, minnen med dig och mig, innan det blev du och jag.. Allt som hände innan..


Kommer du ihåg hur allt igentligen började? Det kommer jag ihåg så väl.. Kommer ihåg så himla mycket. Snart är det två årsedan.. Fan vad tiden går snabbt. Den tiden var den bästa i mitt liv, har aldrig mått så underbart bra innan. Kommer aldrig glömma dig. Du gjorde mitt liv så jäkla mycket bättre. Du fick mig att sväva på moln, det kändes så iallafall. Det finns så mycket mer att säga, det vet du också. Men här skulle det bli för långt och för mycket att skriva. Det skulle ta så lång tid.. Bättre att ta irl. Men jag tror du vet en hel del ändå. Du är det bästa som har hänt mig. Du är en jätte bra vän, men jag föredrar att du är bara min istället. Skulle kännas mer tryggt. Jag kan nog aldrig tacka dig tillräckligt. Men du är underbar och jag äslakr dig förevigt. Vår vänskap ska inte få komma iklämm! <3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0