SAMMANFATTNING??



Måndag; Jag & Erik passade mina systrar, vi spelade spel & gick till Statoil (: Världens åskväder fick vi vara med om också, fast det var rätt mysigt.
Tisdag; Åkte till Liseberg med älsklingen, pappa, Kim & Anna. En mycket rolig dag! :)
Onsdag; fixade mitt rum.
Torsdag; åkte jag & älsklingen hem till honom, vi hade riktigt mysigt.
Fredag; så kom en av älsklingens kompisar till oss, det var också trevligt. Vi körde ölspelet och drog iväg till Lane Loge :).
Lördag; Kom två andra kompisar till älsklingen dit och dom körde olika varianter av ölspelet, det var skojj att kolla på:).
Söndag; Kollade vi på Grease och tog det chill, städade lite också :).

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0