Bilder ifrån våran lilla trip! ;D


Här är jag då i Munkedal, hade precis gått av tåget, så stod jag här och väntade på bussen som skulle gå mot Kungshamn, men fan va seg den var. Sedan så stod det max 4 pers och väntade vid en annan hållplats, bussen var självklart nästan smockfull också.. Avskyr sådant.



Happy face! ;D Haha not ><



Dagen innan alltså torsdagskvällen, så hämtade Erik upp mig med någon liten båt, vet inte vad dom heter, så bli inte sur nu! ;D Så åkte vi över till Smögen, till gästhamnen. Där var då hans föräldrar. Mycket trevlig kväll! ;D



Här var vi på någon ö, vi fikade och kollade runt, fotade lite sedan drog vi till en annan ö ;D. Detta var då fredagen!:)


Kolla måsen xD hahaha



Här är då den andra ön vi var på, som vi stannade på. Just där vi var, vart den helt okej. Vindstilla och mycket sol, sådant gillar vi starkt. Om man gick över till andra sidan så blåste det mycket, men jag gillade det där, tyvärr glömde jag ta kort på det.


Haha min lilla fjant ;D

PUSS!!!

Jag vet inte riktigt vad han håller på med här xD


Sedan kom vi hem till honom efter en lång och jobbig resa hem. Så vi drog till affären, sedan till Hemma kväll och hyrde tre filmer...  En va dom är här under.. alltså inte Erik utan ah..Paranormal Activity ><. USCH säger jag bara.. Men skönt att äntligen få vara ensam med min lilla bejb!<3


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0